חתימות דיגיטליות במגוון אפשריות

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

חתימה דיגיטלית היא סוג של חתימה אלקטרונית שבה אתה יכול להשתמש כדי לזהות את עצמך. ניתן לעשות זאת באמצעות מספר זיהוי אישי (PIN) או תכונה ביומטרית כמו טביעת האצבע שלך. יש אנשים שמשתמשים בחתימות הדיגיטליות שלהם כדי לחתום על חוזים, אבל הם משמשים גם לאימות עסקאות, גישה לשירותים דיגיטליים והגנה על נתונים. לעתים קרובות נעשה שימוש בחתימות דיגיטליות בשילוב עם שיטות אימות אחרות, כמו סיסמאות ו-PIN.

חתימות דיגיטליות

חתימות דיגיטליות הן דרך לאשר את האותנטיות של מסמך אלקטרוני. ניתן להשתמש בהם כדי לוודא שההודעה לא שונתה בשום צורה מאז החתימה, ושהיא הגיעה מהאדם שחתם עליה. חתימה דיגיטלית נוצרת עם מפתח פרטי ומאומתת עם מפתח ציבורי. המפתח הפרטי נשמר בסוד ולעולם לא משותף, בעוד המפתח הציבורי זמין לכולם. כאשר מישהו רוצה לשלוח לך מסמך, הוא משתמש במפתח הציבורי שלך כדי להצפין אותו. אם אתה רוצה לשלוח להם משהו בתמורה, אתה משתמש במפתח הציבורי שלהם כדי להצפין את ההודעה שלך כך שרק הם יוכלו לפענח אותה. חתימה דיגיטלית היא טופס אלקטרוני של חתימה בכתב יד. הוא משמש לאימות זהות השולח ולספק אי-הכחשה. חתימות דיגיטליות נקראות גם חתימות אלקטרוניות, חתימות אלקטרוניות או סתם חתימות. לעתים קרובות נעשה שימוש בחתימות דיגיטליות בעסקאות מסחר אלקטרוני כדי לוודא שהאדם שלוחץ על "אני מסכים" בתנאי השירות הסכים להם, ובתיקים רגולטוריים כדרך לאשר שהאדם שחתם עליו הוא מי שהוא אומר. הם. ניתן ליצור חתימות דיגיטליות עם אלגוריתמי מפתח א-סימטריים או אלגוריתמי מפתח סימטריים. באלגוריתמי מפתח אסימטריים, אחד מצמד מפתחות (בדרך כלל פרטי) משמש להצפנת המסמך והשני (בדרך כלל ציבורי) משמש לפענוחו; בהצפנת מפתח סימטרי שני המפתחות זהים ומשמשים יחד להצפנה ולפענוח.

חתימה אלקטרונית

חתימה דיגיטלית היא סוג של חתימה אלקטרונית המשמשת לאימות שולח הודעה או חותם על מסמך ולכן כיום לא מפסים לבצע יצירת חתימה אלקטרונית. לעתים קרובות נעשה שימוש בחתימות דיגיטליות בעסקאות מסחר אלקטרוני כדי לוודא שהאדם שמשלים עסקה הוא מי שהוא אומר שהוא. תהליך החתימה הדיגיטלית מתחיל בכך שהשולח מבקש אישור דיגיטלי מרשות, כגון VeriSign. התעודה מכילה מידע על השולח, כולל שמו ומפתחו הציבורי. לאחר מכן השולח חותם על המסמך באמצעות המפתח הפרטי שלו ושולח אותו לנמען יחד עם האישור והמפתח הציבורי שלו. הנמען בודק ששני המפתחות תואמים ואז משתמש בהם כדי לוודא שהם הגיעו ממישהו שיש לו גישה אליהם. החתימה הדיגיטלית היא קוד המשמש לאימות זהות השולח. קוד זה נוצר בדרך כלל על ידי המפתח הפרטי של השולח וניתן לפענוח רק על ידי המפתח הציבורי המתאים, השייך למקלט. חתימות דיגיטליות משמשות לעתים קרובות בעסקאות מסחר אלקטרוני כדי לאגד הודעה או עסקה עם אדם או ישות ספציפיים. זה עוזר להבטיח שאף אחד לא התעסק בזה ושזה באמת הגיע ממי שהוא אומר שזה בא.

חתימה דיגיטלית היא סוג של חתימה אלקטרונית המשתמשת בקריפטוגרפיה כדי לספק הוכחה מתמטית לכך שהחותם יודע את המפתח הסודי. חתימות דיגיטליות משמשות לאימות מסמך, כגון דואר אלקטרוני או חוזה. החתימה הדיגיטלית מוכיחה גם מי שלח אותה וגם שהוסמך לשלוח אותה. חתימות דיגיטליות משמשות גם בהפצת תוכנה, שם ניתן להשתמש בהן כדי לוודא שהתוכנית לא שונתה מאז יציאתה לאור.

אודותינו

שירותי תרגום עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירותי תרגום מקצועיים, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
שיווק דיגיטלי
חברת קידום אתרים: למה המתחרים שלכם מנצחים אתכם עם שירותי SEO מקצועיים?

כמעט כל עסקה מתחילה היום עם שאילתה בגוגל, כך שאי אפשר להפריז בחשיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), ובעלי עסקים רבים מבינים את החשיבות של שכירת שירותי המומחים בתחום, כשהם מבחינים במתחרים שלהם, שמקבלים מיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש בגוגל.

למאמר המלא »
תרגום מסמכים באינטרנט
תרגום מסמכים באינטרנט – המדריך המלא

בעולם המקושר של ימינו, היכולת לתקשר חוצה גבולות היא חיונית כדי שעסקים ישגשגו. כאשר חברות מרחיבות את טווח ההגעה שלהן לשווקים בינלאומיים, אחד האתגרים המרכזיים שעומדים בפניהם הוא מחסום השפה. עם זאת, עם הופעת שירותי תרגום מסמכים מקוונים, ניתן להתגבר על מחסום זה בקלות וביעילות.

למאמר המלא »

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו